Dagen enligt mitt perspektiv!

Tjena alla där ute! :)
Ida har jag tvingat mig upp ur sängen redan klockan halv 8 för att sedan cykla ner ti S. Esplanaden med en av mina goaste vänner - tova.
Vi hade otur med motvind hela vägen ner (ca. 3-4 km). Väl framme vid S.esplanaden (som e lunds stora loppis/secondhand plats började vi rota bland lådor och galgar och fick faktsikt tag på några fina kläder.


Hittade blandannat den här godingen! 20 ynka spänn gick den på!


O den här goa ponchon 30 :- , verkligen toppen!


Socarna delade ut vackra rosor över allt och jag lyckades snappa åt mig en.
På bilden ser ni desutom tröjan ja köpte på s. e.!

Sen gick vi runt och shoppade lite, fikade och bara pratade om allt och inget!



Bh: H&M : 129:-


Oversize-tröja : H&M Rea: 40 :-


Tights: Helsvarta: Ginatricot : 99:- , Svarta med peacemärken H&M: 99:-

Hittade också världens underbaraste boyfriend-fit jeans som jag avgudar! Dock ramlade de ner så fort jag släppte taget om dem eftersom storleken var... lite förstor :S?


ÄLSKA!


ME LIKE..... dregel...

Sen fanns de ju dem som faktsikt passade... hyfsat?

Tycks?


Tova ville osså prova mina byxor ;) <3  TACK FÖR EN UNDERBAR DAG TJEJEN!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0