Outfit + dagens goding <3

Har inte haft internet sen senaste inlägget men nu har jag lyckats få tag på ett litet fult telenormodem! Funkar som smort! nästan...

Haft en skön dag i skolan och jag blev riktigt glad över alla vänners kommentarer om hur det inte var sommar längre. Men jag menar, man kan väl ha shortsdress ändå? Och solen lyser!
Men fick faktiskt många fina kommentarer för min nyinköpta byxdress också!

Aja, Nu ska ja ringa en kär gammal vän och fråga om hon vill ut o springa i blåsten! Hon måste vilja! Punkt slut! Ja som har så snygga träningskläder^^
Nåja, Här kommer bilder från dagens outfit! plus ja fick vg i fysik riktigt stolt(Y).
En ny goding att sätta  tänderna i!
Byxdress- Gina Tricot REA 50 :-
militärsommarjacka: mammsans gamla.
De snygga kedjorna som sitter på axlarna har jag sytt på själv. De är köpta på Jc för ca: 40 :-/st




Örhängen jc 3 st olika: 50:-
Halsband : Juicy Couture 350:- fått av mina kära bästisar, köpt i gbg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0