Klädsel, sjukling ,plugg.

Dagen har segats igenom!
Har fortfarande inte blitt av med den där huvudvärken även om jag käkade två huvudvärkstabletter idag. Ikväll skulle jag och mammsan ha myskväll , kolla film o käka gott. Men tydligen så blir det inte så, så nu sitter jag här och pluggar engelska:(. Test imorgon och ja är lite smånervös.

Jag har varit ganska dålig med uppdateringen på sistone, men det finns anledningar:S.
Jag lägger ut några outfitbilder från idag och igår. <3

GÅRDAGENS KLÄDSEL!

Poncho: 30 :- Södra esplanaden
Tights: 99 :- H&M
svart linne: 70 :- H&M

Ljusblå undertröja: 40 :- H&M

DAGENS KLÄDSEL!

T-Shirt: 60 :- Vero Moda, tryck (fixat själv med hjälp av tryckpapper från panduro.
Ringar: Zebra och prickig: 3 st/ 50:- ,H&M.   
Silvrig: 195 :- Coocos.


Tryck: Fixat själv : 5 papper; 100 :-  Panduro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0