Kabare 010

Sitter hemma hos en nära vän och har lyckats få låna hennes data i några minuter.
Mitt internet är nämligen fortfarande dött. Ja , de gör ont!
Så detta inlägget blir kort o tråkigt ,me imorgon ska vi nog formatera om den.

Jag är helt slut efter veckan då vi jobbat med världens skönaste kabare. Ja har sjungit halsen av mig nästan så nu e jag hes som en kratta men de var det värt!
Ja kan bara säga att veckan varit underbar.
Igår hade vi de tre föreställningarna vi skulle ha o sen drog vi runt på gatorna o myste. Vi satt bland annat uppe på något tak någonstans (barfota).


jag i den lila klänningen bredvid hon som står med fiolen.
Man ser dock inte mitt ansikte eller mina nya skor!

Ja som ni ser hade vi jävligt sjuka sminkningar o kläderna va ju vackra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0