En början på något tråkigt.

Mitt internet är kapputt, min hals e död men jag e inte hungrig.


De där med internet har jag inget svar på , det är helt enkelt bara dött, men ja har lyckats få tag på en gammal jobbdata som väger ca. 200 ton.
I skolan har vi börjat med vår egna Kabare och eftersom jag sjungit i 6 timmar i sträck i 40 grader är jag lite.. död?
Jag har klämt i mig världens godaste hemmagjorda ceasarsallad o är därför mätt.

Detta var helt oviktig information ,men jag har inte så mycket annat att skriva om idag.

NÄ nu ska jag gå o titta på Svenska New York Fruar så att jag kan diskutera de me mina kära vänner imorgon!
Eftersom att den här datan inte ens har ett vanligt uttag för kamera kan ja inte lägga upp någon outfitbild, men ja kan säga så mycket som att jag hade håret i guldiga våglockar, min vita nya stickade tröja och en massa accesoarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0